!The right way to think

I want to learn the right thinking manner to think and teach it.

!The right way to think

I want to learn the right thinking manner to think and teach it.

!The right way to think
پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

دیوان ایرج میرزا

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۴۶ ب.ظ

اینم وعده ای که به علی آقا داده بودم!دیوان ایرج میرزا.

دریافت
حجم: 1.09 مگابایت

امیدوارم بهره ببرید!

۹۱/۱۱/۱۸
مجتبی محمدپناه

کتاب

نظرات  (۴)

afarin edae bede jalebe
ممنونم که سر حرفت بودی دمت ولرم ( نگفتم گرم 1 وقت نسوزی )
پاسخ:
سلام!
این همه درباره ی وفای به عهد گفتم رو حرفم نباشم؟!
حال نصیحت ندارم...
پاسخ:
سلام بر حضرت استاد گران مایه جناب بهزاد خان سیاوش آملی رفیق شفیق!
امید است چراغ های جنابعالی کوره راه ما را سو بدهد!
نصیحت چرا استاد؟؟
خب هر شاعری در آثار خودش ی چیزایی.....داره!بستگی داره چطور بهش نگاه کنید!
ما چیزای خوبشو میگیریم و چیزای بدشو میندازیم دور اشکالی داره؟؟
علیک سلام این عنوانی که برا من می نویسی و در همه کامنت ها میاری شبیه عنوانیه که درباریان به رضاخان می دادند:(ظل الله قبله عالم ...)!!! :)
میگن عمل ها به نیت هاشونه و من هم در جایگاهی نیستم که بخوام راجع به نیت شما قضاوت کنم اما فکر می کنم با توجه به شرایط سنی شما و دوستان و مطالبی که در این کتاب موجود هست کلا مطالب مفیدش تحت الشعاع مطالب دوست داشتنی اش!!! قرار میگیره.
همچنین بنده فکر می کنم برداریش بهتره سطح وبلاگ رو پایین میاره
پاسخ:
سلام!دوست خوبم!
تشکر !به نوعی ثابت کردی که خاکی هستی و ارادت منو نسبت به خودت بیشتر کردی!
در مورد اون مطلب هم از کسی که بهش قول داده بودم بزارم تو وبلاگ میپرسم اگه قبول کرد برمیدارم اگه نه نسخه اصلاح شده اش رو میزارم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی